چطوری میشه

چگونه اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی بیشتری در پست‌های وبلاگ خود داشته باشید

چگونه اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی بیشتری در پست‌های وبلاگ خود داشته باشید

بنابراین، شما یک وبلاگ راه اندازی کردید. تبریک می گویم! این یک زمان بسیار هیجان انگیز برای شما است. تو خودت را بیرون میاری افکار و رویاهای خود را با جهان به اشتراک بگذارید. اما شما چند پست نوشته‌اید، خیلی روی آنها فکر کرده‌اید، هر کدام 10 بار آن‌ها را برای خود بخوانید، و اکنون احتمالاً از خود می‌پرسید: آیا کسی به من گوش می‌دهد؟ و چگونه می‌توانم اشتراک‌های اجتماعی بیشتری داشته باشم؟

نوشتن محتوای شما اولین قدم است، اما انتشار آن نبردی بزرگ‌تر است. در اینجا نحوه دریافت اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی بیشتر در پست‌های وبلاگ خود را توضیح می‌دهیم، بنابراین شما فقط در فضای خالی فریاد نمی‌زنید.

1. کیفیت پست، محتوای جذاب

Post Quality, Engaging Content to Get More Social Shares

شما می‌توانید تمام عناوین طعمه کلیکی را تصور کنید تا سعی کنید افراد را به مقاله خود بیاورید، اما برای تشویق خوانندگان به ارسال آن، هیچ جایگزینی برای محتوای خوب و با کیفیت وجود ندارد.

هدف داشته باشید که وبلاگ هایی را پست کنید که اطلاعات زیادی دارند و ارزش ارائه می دهند. آیا شما یک وبلاگ نویس مادر هستید که اخیراً یک هک والدین را کشف کرده اید که در هیچ جای دیگری درباره آن نخوانده اید؟ در مورد آن و با جزئیات بنویسید.

همچنین باید برای یادگیری و استفاده از بهترین شیوه های سئو وردپرس وقت بگذارید. به خصوص که آنها برای سئوی درون صفحه اعمال می شوند. درباره کلمه یا کلماتی که می‌خواهید در مقاله خود هدف قرار دهید تحقیق کنید (Serpstat ابزار عالی برای این کار است) ، از کلمه(های) کلیدی خود در سراسر محتوای خود به اضافه هر عنوان یا تصویر استفاده شده استفاده کنید و مطمئن شوید که عنوان و توضیحات متا بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو چشم نواز را بنویسید.

علاوه بر مقاله‌های بلند مدت (طبق مقالات رتبه‌بندی برتر Backlinko بیش از 1800 کلمه هستند) برای سئو عالی هستند و می توانند به شما کمک کنند به عنوان قطعه ویژه Google.

رتبه بندی جستجوی عالی = ترافیک بیشتر = اشتراک های اجتماعی بیشتر. بنابراین همانطور که می بینید، محتوای عالی با سئوی خوب اولین قدم برای به دست آوردن اشتراک های اجتماعی بیشتر است.

2. از Visuals

استفاده کنید

مردم عاشق عکس ها و دیگر گرافیک های زیبا هستند. متن بیش از حد در یک زمان ممکن است طاقت فرسا باشد و خوانندگان به سرعت علاقه خود را از دست می دهند. سعی کنید از اسکرین شات ها برای نشان دادن محتوای خود استفاده کنید یا چند تصویر با وضوح بالا رایگان از سایتی مانند Unsplash بگیرید.

استفاده از تصاویر بصری مطمئناً اشتراک‌گذاری بیشتر در سایت‌های اجتماعی مانند Pinterest و Flipboard را تشویق می‌کند، که بسیار عکس محور هستند، اما یک عکس با اندازه مناسب برای هر شبکه مهم است. شما می خواهید توییت یا 1+ خود را در فیدهای دنبال کنندگان خود برجسته کنید.

این ایده خوبی است که یک تصویر قابل اشتراک برای کانال های اجتماعی که می خواهید هدف قرار دهید ایجاد کنید. این ممکن است نیاز به کمی تلاش برای ایجاد دارایی های خاص شبکه اجتماعی برای تبلیغ بهتر مقاله خود داشته باشد، اما ارزش وقت شما را دارد. در اینجا چند اندازه تصویر توصیه شده برای شبکه‌های پرطرفدار آمده است تا به شما ایده دهد که از چه ابعاد تصویر برای تشویق اشتراک‌گذاری بیشتر استفاده کنید:

  • Facebook 1200×630
  • Google+ 1200×900 (تقریباً نسبت 4:3)
  • اینستاگرام 1080×1080
  • Pinterest حداقل 600×600 (اگرچه بسیاری از وبلاگ ها استفاده از نسبت 2:3 را توصیه می کنند فقط مطمئن شوید که تصاویر شما حداقل 600 پیکسل عرض داشته باشند)
  • تویتر 1024×512 (نسبت 2:1)
  • Tumblr 1280×750

از یک الگو استفاده کنید

Ultimate Social Media Template Pack

نمیدانید از کجا شروع کنید؟ مشکلی نیست. اگر مجبور شدید به بخش الگوهای رسانه اجتماعی Creative Market مراجعه کنید. آنها هزاران بسته الگوی رسانه اجتماعی و بسته های آغازین برای انتخاب دارند.

بیشتر اینها شامل الگوهای عکس مدل‌دار با پوشش‌ها، فونت‌ها و فیلترها هستند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سادگی متن را ویرایش کنید و احتمالاً عکس استوک را حذف کنید (ما بسته قالب رسانه های اجتماعی نهایی توسط Poego، زیرا برای سال 2018 جامع و به روز شده است. ). این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود زیرا نیازی نیست به ابعاد تصویر یا طرح بندی خلاقانه فکر کنید – الگو این کار را برای شما انجام می دهد.

3. از یک پلاگین اشتراک گذاری اجتماعی

استفاده کنید

Use a Social Sharing Plugin to Get More Social Shares on Your Blog

حتی اگر شگفت‌انگیزترین و خنده‌دارترین پست وبلاگ را بنویسید، اگر راه آسانی برای انتشار آن برای خوانندگان خود ارائه نکنید، هرگز ویروسی نخواهد شد.

بهترین راه برای تشویق اشتراک‌گذاری، پیاده‌سازی دکمه‌های رسانه‌های اجتماعی در مکان‌های برجسته وبلاگتان است. برای مثال، AddThis Share Tools for WordPress چند گزینه را ارائه می دهد که بسیار آسان است نصب کنید و می‌تواند به شما کمک کند اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی بیشتری در پست‌هایتان داشته باشید.

صفحه مثال بالا هم شامل منوی اشتراک‌گذاری شناور است که هنگام حرکت کاربر در امتداد صفحه حرکت می‌کند، و هم گزینه «inline» که در موقعیتی که انتخاب می‌کنید ثابت می‌ماند.

این افزونه یک گزینه عالی است زیرا چندین کادر را به طور همزمان بررسی می کند. نیازی نیست به هر شبکه اجتماعی بروید و نحوه نصب هر دکمه لایک یا توییتر فیس بوک را بیابید. AddThis از اشتراک‌گذاری با بیش از 200 سرویس پشتیبانی می‌کند و به بازدیدکنندگان شما امکان می‌دهد هر جایی که وقت خود را در آن صرف می‌کنند اشتراک‌گذاری کنند. وب به همین دلیل است که AddThis به طور مداوم توسط وبلاگ نویسان به عنوان یکی از بهترین افزونه های رسانه های اجتماعی برای وردپرس.

4. خودتان آن را به اشتراک بگذارید

Get More Social Shares on Your Blog by Sharing Your Own Content

از کمی خودفروشی ابایی نداشته باشید. پس از انتشار پست خود، گام بعدی باید انتشار آن باشد. آن را در همه کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید!

یک شعار خلاقانه و جذاب برای اشتراک گذاری همراه با تصویر و پیوند به مقاله خود ایجاد کنید. ایده خوبی است که هشتگ هایی را اضافه کنید که مرتبط با محتوای شما هستند اما معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند. حتی می‌توانید به «چت‌های» برنامه‌ریزی شده هفتگی که حول یک هشتگ خاص متمرکز شده‌اند، بپرید تا به یک مخاطب جدید دسترسی پیدا کنید. در اینجا چند نکته در مورد چند هشتگ برای استفاده وجود دارد:

  • در فیس بوک هیچ یک یا فقط 1 هشتگ را هدف قرار دهید
  • Google+‎ به‌طور خودکار هشتگ‌ها را به محتوای شما اضافه می‌کند
  • اینستاگرام حداکثر 30 هشتگ را مجاز می‌کند – اما معمولاً بهتر است از 15 تگ بیشتر نکنید
  • Pinterest حداکثر 20 هشتگ را مجاز می‌کند، و در حالی که مطمئناً می‌توانید از هر 20 هشتگ استفاده کنید، مطمئن شوید که حداقل چند هشتگ کلیدی اضافه کنید (اگرچه کلمه یا حتی عبارت خاص‌تر، بهتر است)
  • برای توییتر از ۲ هشتگ برای کمک به افزایش عملکرد توییت‌های خود استفاده کنید
  • Tumblr فقط به 5 تگ اول امکان جستجو را می دهد، بنابراین اضافه کردن موارد دیگر بی معنی است

همچنین، اعتبارسنجی اجتماعی یک چیز واقعی است، بنابراین در اینجا یک نکته کوچک وجود دارد: داده‌ها نشان می‌دهند که هر چه تعداد سهم در یک مقاله بیشتر باشد، احتمال اشتراک‌گذاری آن توسط دیگران بیشتر می‌شود. بنابراین مطمئن شوید که هنگام اشتراک‌گذاری، آن را از طریق ابزارهای اشتراک‌گذاری که در سایت شما پیاده‌سازی شده‌اند، انجام دهید.

5. از خوانندگان خود بخواهید که به اشتراک بگذارند

گاهی اوقات اگر چیزی در زندگی می خواهید، فقط باید آن را بخواهید. قدرت پیشنهاد یک تاکتیک بسیار قدرتمند است و شما نباید از استفاده از آن خجالت بکشید.

با استفاده از پوشش وب سایت مانند ابزار بازشو یا بنر، می توانید یک فراخوان برای اقدام برای اشتراک گذاری محتوای خود ایجاد کنید. ثابت شده است که پوشش‌های وب‌سایت باعث افزایش تبدیل می‌شود.< /p>

Get More Social Shares with the Highlight and Share Plugin

اشتراک‌های اجتماعی بیشتری دریافت کنید

یک گزینه دیگر استفاده از برجسته متن برای توییت کردن در وب سایت شما است. یکی از گزینه‌های آسان، افزونه برجسته و اشتراک‌گذاری است که شامل موارد ساده است. تنظیمات شبکه های اجتماعی، گزینه ای برای افزودن به محتوای گزیده و استفاده خودکار از لینک های کوتاه.

اگر می‌خواهید استراتژی متفاوتی را امتحان کنید، حتی می‌توانید انگیزه‌ای برای برنده شدن افراد در صورت اشتراک‌گذاری پست وبلاگ شما ایجاد کنید. با ارائه محصول یا عضویت برای هدیه خود، با یک کسب و کار در جایگاه خود تماس بگیرید تا حامی مالی شوید. سپس، از سرویسی مانند Rafflecopter برای ایجاد مسابقه خود استفاده کنید – با گزینه‌های ورودی اجتماعی وارد شوید. (مانند «من را در توییتر دنبال کنید» یا «این را در فیس بوک به اشتراک بگذارید»).

جمع بندی نکاتی برای دریافت اشتراک‌های اجتماعی بیشتر

تشویق به اشتراک گذاری اجتماعی در سایت شما نباید معادله پیچیده ای باشد. یکی از مؤلفه‌های مهم موفقیت این است که صرفاً به ظاهر شدن و سازگاری با پست و تبلیغ ادامه دهید. بنابراین، اگر شروع آرامی را تجربه کردید، تسلیم نشوید! قول می‌دهیم با گذشت زمان، اشتراک‌های اجتماعی بیشتری دریافت کنید و شاهد افزایش آن‌ها باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا